آتش گرفتن انار درجه یک شهرضا در حجره که غوغا به پا کرد

انار درجه یک شهرضا میوه های جذابی است که می تواند برای سلامتی ما مفید باشد. اما آیا آنها برای پرندگان هم خوب هستند؟ ممکن است از خود بپرسید که آیا می توانید میوه های انار یا دانه های انار را به پرندگان خانگی خود یا پرندگان وحشی که از باغ شما بازدید می کنند تغذیه کنید.

حقیقت این است که شما مطمئناً می توانید. پرندگان هر از گاهی این میوه ها و دانه های آنها را در محدوده بومی خود می خورند.

اگرچه انار بخشی از رژیم غذایی طبیعی پرندگان بومی نیست، و نه بیشتر پرندگانی که به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شوند، اما اگر در حد اعتدال عرضه شوند، همچنان می‌توانند مکملی بسیار دوست‌داشتنی و سالم برای رژیم غذایی آن‌ها باشند.

از آنجایی که انار یک میوه بومی نیست، منبع غذایی طبیعی برای پرندگان بومی وحشی در ایالات متحده نیست. با این حال، بسیاری از پرندگان اگر انار را هنگامی که در حیاط خلوت شما رشد کرده یا کنار گذاشته شده است، به این منبع غذایی برسند، همچنان می خورند.

پرندگان خانگی نیز وقتی این میوه شگفت انگیز را به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود ارائه می دهند، می خورند و به نظر می رسد از انجام این کار لذت می برند. انار منبع خوبی است که طوطی ها و سایر پرندگان خانگی آن را دوست خواهند داشت.

انار بومی جنوب شرقی اروپا، شرق آسیا و هیمالیا است.

با این حال، معمولاً در مناطق گرمتر آب و هوای ایالات متحده و جاهای دیگر رشد می کند و به دلیل ریشه های عمیق و تحمل معقول به خشکی می تواند یک درخت با ارزش برای تولید مواد غذایی در مناطق نسبتا گرم و خشک باشد.

انار اغلب در باغ هایی با سطح آب پایین تر، به عنوان درختان مستقل و یا در پرچین های میوه استفاده می شود. ریشه های عمیق آنها همچنین آنها را در تثبیت کرانه ها یا شیب ها و حفظ خاک در جای خود مفید می کند.

اگرچه به طور معمول به عنوان منبع غذایی مفیدی برای پرندگان وحشی هنگام رشد در باغ در نظر گرفته نمی شود، اما اگر انار را در محل زندگی خود می کارید، ممکن است متوجه شوید که پرندگان حیاط خلوت وقتی آن را برای آنها در یک منطقه تغذیه قرار دهید از این خوراکی خوشمزه لذت می برند.