دوبند کشتی بچه گانه میتواند خطر حمله ی سکته قلبی را کم کند

دوبند کشتی بچه گانه یک به یک رقابت می کنند تا ببینند چه کسی قوی تر و سریع تر است. بنابراین هنگامی که عمل شروع می شود، صدمات ممکن است رخ دهد. برای حفظ امنیت تا حد امکان، این نکات را دنبال کنید.

برای کاهش خطر صدمات، مطمئن شوید که تجهیزات ایمنی مناسب از جمله: در مقاطع راهنمایی، دبیرستان و کالج، پوشیدن سر برای همه کشتی گیران الزامی است.

هدگیر گاهی اوقات حفاظ گوش نامیده می شود زیرا دارای پوسته های بالشتکی است که روی گوش ها می رود تا از آسیب های گوش و سر جلوگیری کند. هدگیر باید به درستی جا بیفتد و تمام بندها باید محکم باشند.

برخی از کشتی گیران روی یک یا هر دو زانو از زانوبند استفاده می کنند. برخورد مکرر زانو به تشک می تواند باعث تورم شود.

زانوبندهای بالشتکی می توانند به جلوگیری از آن کمک کنند. نوع دیگری از زانوبندها که آستین تیراندازی نامیده می شود، دارای بالشتک کمتری است و برای کمک به لغزش زانوها روی تشک طراحی شده است تا از سوختگی تشک جلوگیری کند.

کفش‌های کشتی سبک و انعطاف‌پذیر هستند، اما همچنان باید از مچ پا پشتیبانی و کشش روی تشک را فراهم کنند. مطمئن شوید که آنهایی را تهیه کنید که به درستی جا می‌شوند و آنها را با توری‌هایی که در آن بسته شده‌اند، محکم ببندید.

محافظ های دهان محافظ های دهان روشی کم هزینه برای محافظت از دندان ها، لب ها، گونه ها و زبان هستند. در بسیاری از مناطق مدرسه، محافظ های دهان برای کشتی گیرانی که بریس دارند لازم است.

پشتیبانی ورزشی پسرها باید حامی ورزشی بپوشند و دختران باید در هنگام کشتی از یک سوتین ورزشی خوب استفاده کنند.

قبل از شروع یک برنامه تمرینی، همه کشتی گیران به یک ورزش فیزیکی نیاز دارند.

ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند مطمئن شود که هیچ مشکل سلامتی وجود ندارد و در مورد ایمنی ورزش صحبت کند. بیشتر مدارس به ورزشکاران اجازه شرکت نمی دهند مگر اینکه در سال گذشته تمرینات بدنی ورزشی داشته باشند.