با خرید فوتبال دستی بام لند چند عروسک هدیه بگیرید

اگر به فوتبال دستی بام لند علاقه دارید، پس خوش شانس هستید زیرا به زودی می توانید خود را در زمین بازی قرار دهید و بازی را انجام دهید زیرا ایتون راپیدز در حال قرار دادن یک زمین فوتبال انسانی است.

بنابراین، بیایید نحوه عملکرد آن را تجزیه کنیم. اگر می خواهید بازی کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ظاهر شوید. شما می توانید تا 9 نفر در هر تیم داشته باشید.

بقیه درست مثل فوتبال معمولی است، مگر با بدن شما. شما روی میله نگه دارید، به توپ ضربه بزنید و سعی کنید گل بزنید.

این میدان در میدان یادبود هاو در ایتون رپیدز است. در حال حاضر قبل از افتتاح برنامه ریزی شده در ماه آینده در حال ساخت است.

تیرهای تکیه گاه به سمت بالا هستند، سطح رنگ آمیزی شده است و در حال نصب میله ها و سپس دیوارها هستند.
قبلاً خانه زمین بسکتبال و اسکیت پارک بود، اما این مکان جابه جا شد ما اساساً این صفحه کنسرت را داشتیم.

در طول آن جلسه، مطرح شد که شخصی از منطقه تفریحی برایتون بازدید کرده و در آنجا فوتبال انسانی بازی کرده است و گفته است که “این یک انفجار کامل بود، بسیار سرگرم کننده بود.

و بنابراین، ما شروع به جستجوی آنلاین و تماشای ویدیوهای دیگر کردیم و تماشای لذتی که مردم در حین انجام این بازی داشتند و فکر می کردند این یک فرصت عالی برای ما بود تا چیز متفاوتی را بیاوریم.

منطقه تفریحی برایتون حدود ده سال پیش در یک زمین فوتبال انسانی در محوطه بازی در محوطه کمپ بیشاپ لیک قرار گرفت.

نگهبان پارک منطقه تفریحی برایتون دب استوارت گفت: آنها از این کار لذت می برند. این یک فعالیت سرگرم کننده خوب برای آنها است که به صورت گروهی انجام دهند. و شما می توانید همه سنین را همزمان داشته باشید.

وقتی همه چیز کامل شد، فضای دارای دو زمین فوتبال به همراه چهار مربع و تیک تاک تو بزرگتر از حد معمول خواهد بود.