گذاشتن کلاه گیس زنانه بلند مشکی شما را شاداب می کند

بخشی از نگهداری صحیح از کلاه گیس زنانه بلند مشکی شامل مراقبت از موهای زیر نیز می شود، که برخی از افراد از آن غافل می شوند زیرا، خوب، زیر کلاه گیس است دور از چشم، دور از ذهن است.

در حالی که استفاده از کلاه گیس به شما امکان می دهد از دستکاری روزانه فاصله بگیرید، نیازی به شستن منظم موهایتان را برطرف نمی کند.

او پیشنهاد می کند موهای طبیعی خود را حداقل هر دو هفته یکبار شامپو بزنید. طولانی تر از مدت زمان بین شستشو می تواند باعث جمع شدن همه کثیفی ها و چربی ها شود و ممکن است رشد موهای خود را در زیر سخت تر کند.

همچنین ممکن است آکنه پوست سر را با اجازه دادن به تجمع بیش از حد روی پوست سر ایجاد کنید.

شما همچنین باید از خود واحد مراقبت کنید. دانیل کویه، آرایشگر و متخصص کلاه گیس می‌گوید: «با نگهداری مناسب می‌توانید کلاه گیس را بیش از 10 سال دوام بیاورید.

من هنوز کلاه گیس هایی دارم که 14 سال پیش ساخته و استفاده کرده ام. اما این البته به این معنی است که باید با ظرافت با کلاه گیس خود رفتار کنید.

وقتی می‌خواهید کلاه گیس‌هایتان را بشویید، می‌توانید آن را در وان بیندازید، [بشویید]، حالت دهید و آن را یک روز صدا کنید». آسان به نظر می رسد! اما این بدان معناست که شما چندین سر مو برای شستن دارید. در مورد من و خانه ام، ما فقط با یکی برخورد خواهیم کرد.

یک موردی که ممکن است رخ دهد این است که لبه های خط رویش روی قسمت داخلی کلاه گیس ساییده شود و این می تواند باعث آلوپسی کششی شود.

تعریق از پوست سر شما نیز ممکن است مسائلی مانند شوره سر را تشدید کند چسب از کلاه گیس های توری می تواند موها را بکشد و همچنین باعث آلوپسی کششی شود.” نه تنها این، بلکه اگر کلاه گیس را بدون کلاه گیس بپوشید، می تواند به شکستگی مو نیز کمک کند.