آلو خشک خورشتی در بازار به عنوان قرص سرماخوردگی مصرف می شود

آلو خشک خورشتی در بازار  اغلب آلو نامیده می شوند. این میوه ممکن است در فر یا آفتاب کم آب شود و شبیه کشمش بزرگ و سیاه باشد. پوست چرمی و گوشت مرطوب فواید تغذیه ای را ارائه می دهد.

برای اصلاح مشکلات پزشکی قبل از خوردن آلوهای خشک با پزشک خود مشورت کنید آلوهای خشک حاوی مقدار کمی فیبر-12.4 گرم در هر وعده غذایی 1 فنجان. خوردن آنها مدتهاست که به دلیل محتوای فیبر یک درمان خانگی برای یبوست بوده است.

برخی از افراد تصمیم به استفاده از Psyllium برای تسکین یبوست استفاده می کنند زیرا دوزها را می توان با دقت کنترل کرد.

با این حال ، تحقیقات منتشر شده در شماره سال 2011 از “فارماکولوژی و درمانی” نشان می دهد که آلوهای خشک از فیبر Psyllium مؤثرتر هستند. بیماران مبتلا به یبوست مزمن ، تسکین یبوست بهتر از 1/2 فنجان آلو خشک روزانه نسبت به Psyllium در طی یک دوره 8 هفته ای را تجربه کردند.

برای برآورده کردن نیازهای روزانه ویتامین K ، آلوهای خشک بخورید. هر وعده 129 درصد از مصرف روزانه این ویتامین را فراهم می کند ، که برای لخته شدن خون طبیعی مهم است.

با توجه به شواهدی که در سال 2011 از “یائسگی بین المللی” استفاده می شود ، مصرف ویتامین K به اندازه کافی ممکن است به شما در سالم ماندن کمک کند.

محققان خاطرنشان می کنند که کمبود ویتامین K در افراد مسن با برخی از شرایط پزشکی مانند پوکی استخوان و آترواسکلروز ارتباط دارد ، بنابراین از جمله آلوهای خشک در رژیم غذایی شما ممکن است به شما در جلوگیری از این مشکلات کمک کند.

یک وعده از آلوهای خشک شامل 36 درصد پتاسیم بدن شما روزانه به آن نیاز دارد. پتاسیم به اطمینان از عملکرد مناسب قلب و انتقال تکانه های عصبی در بدن کمک می کند. همچنین ممکن است بر سلامت استخوان تأثیر بگذارد.

یک مطالعه در “مجله تغذیه” در سال 2008 ، غذاهای غنی از پتاسیم مانند آلوهای خشک شده با یکپارچگی استخوان را پیوند می دهد ، اگرچه برای تأیید این یافته مطالعات بیشتری لازم است.