احیای نرمی و لطافت موهای سر با کمک ماسک مو

روغن نارگیل به دلیل بسیاری از فواید سلامتی خود از جمله عملکرد بهتر مغز، بهبود سطح کلسترول و موارد دیگر به خوبی شناخته شده است. همچنین اغلب برای پوست به عنوان مرطوب کننده و پاک کننده آرایش استفاده می شود.

روغن نارگیل به دلیل ساختار شیمیایی منحصر به فردش ممکن است برای موهای شما نیز مفید باشد. و یکی از بهترین راه ها برای تغذیه موهایتان با روغن نارگیل استفاده از ماسک مو ایتالیایی است.

در اینجا نگاهی به فواید استفاده از ماسک کراتین مو خانگی با روغن نارگیل خواهیم داشت. اگر به دستور العمل های ساده ماسک مو با روغن نارگیل علاقه مند هستید، ما آنها را نیز برای شما آماده کرده ایم.

ماسک موی ویتامول با روغن نارگیل چگونه می تواند به موهای شما کمک کند؟

بین درمان های شیمیایی، حالت دادن به گرما و قرار گرفتن در معرض محیط، موهای شما می توانند به مرور زمان شکننده و آسیب ببینند.

خوشبختانه راه هایی برای کمک به محافظت از موهای شما وجود دارد و تحقیقات نشان داده است که روغن نارگیل ممکن است دارای خواص خاصی باشد که می تواند به حفظ سلامت موهای شما کمک کند.

همانطور که ماسک صورت می تواند سلامت کلی و ظاهر پوست شما را بهبود بخشد، ماسک مو با روغن نارگیل می تواند به بهبود وضعیت موهای شما کمک کند.

بنابراین، مزایای ماسک مو ایتالیایی ژوت ژاک با روغن نارگیل چیست؟ تحقیقات نشان می دهد که ممکن است کمک کند:

کاهش از دست دادن پروتئین. مو پروتئینی است و از سه لایه تشکیل شده است. رنگ کردن، سشوار کشیدن، حالت دادن به موهایتان و سایر روش‌های درمانی می‌تواند باعث از دست دادن بخشی از پروتئینی شود که قشر موی شما، ضخیم‌ترین لایه مو را تشکیل می‌دهد.

یک بررسی در سال 2017 از مطالعات تأیید کرد که روغن نارگیل هنگام استفاده به عنوان یک محصول نظافت قبل و بعد از شستشو از دست دادن پروتئین را کاهش می دهد.

به ساقه مو نفوذ کنید. روغن نارگیل وزن مولکولی کمی دارد. این باعث می شود روغن در مقایسه با انواع دیگر روغن ها راحت تر جذب ساقه مو شود.

رطوبت را دوباره پر کنید. از آنجایی که روغن نارگیل عملکرد بهتری در نفوذ به ساقه مو دارد، ممکن است به محافظت از موهای شما در برابر خشکی نیز کمک کند.

  • منابع:
    1. Everything You Need to Know About Using a Hair Mask
  • تبلیغات: 
    1. این خوراکی ها را در سن 30 سالگی حتما بخورید
    2. یادگیری ساعت باعث حواس‌پرتی در دانش آموزها می شود
    3. فروش این وسایل کشور را از فقر نجات داد!
    4. مردی که هزاران گربه را در خانه خود نگهداری می کند!