انواع انگشتر زنانه

انگشترها یکی از پرکاربردترین زیورآلات هستند. ما می توانیم آنها را در انواع سبک ها و فلزات پیدا کنیم. حلقه‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توان آن‌ها را برای مناسبت‌های مختلف مانند عروسی، نامزدی و سالگرد استفاده کرد. تمام مدل ها را کشف کنید
حلقه ها یک اکسسوری جاودانه هستند که تقریباً با هر چیزی ست می شوند. حلقه ها انواع مختلفی دارند و انتخاب مدل ایده آل به شخصیت، مناسبت و استایل بستگی دارد. این لوازم جانبی را می توان طبق برخی سنت ها در دست چپ یا راست استفاده کرد.

چه برای یک هدیه باشد، چه برای امضای تعهد یا فقط “افزایش” ظاهر، حلقه ای وجود دارد که برای هر موقعیتی مناسب است. در پست امروز به معرفی استایل های اصلی می پردازیم و به مناسبت هایی که مناسب ترند. وارسی!

حلقه های نامزدی

حلقه نامزدی که به عنوان حلقه دوستیابی نیز شناخته می شود، معمولاً توسط افرادی استفاده می شود که در یک رابطه ثابت هستند.

همچنین مرسوم است که این نوع انگشترها از نقره ساخته می شوند و با پیشرفت رابطه با طلا معاوضه می شوند.

همچنین توصیه می شود انگشتر خواستگاری در دست راست باشد.

جالب است بدانید که در ساخت انگشتر زنانه با سیم مسی نازک استفاده می شود.

حلقه موبر

حلقه موبر ای است که در کنار حلقه ازدواج یا نامزدی موجود خود بود بود بود آنها معمولاً به طلایی و سفید و گاهی اوقات با های یا یا مواد آنها وجود دارد.

به طور سنتی همسران در ازدواجشان بوفه ای از طرفی که به نیز می گویند.

از طرف دیگر تریمرها عالی عالی زیرا همه کاره هستند وقتی که حلقه حلقه موبر ایجاد ظاهری اساس هر آسان است.

یک بوفه زیبا می تواند انواع ازدواج را زیباتر کند و اکسسوری را به تعداد دفعات مشاهده کند. در مورد استفاده معمولاً در پشت نگین اصلی قرار می گیرد.

صادرات سنگ

حلقه فالانکس

حلقه های فالانکس جدیدتری از انگشتر عقیق هستند و سبک های به خود ثابت کرده اند بسیار محبوب هستند.

مطمئناً یکی از موارد را دیده است، زیرا بسیار مشخص است: تعداد کمتری دارد معمولاً بالای انگشت (فالان) از سایر انواع یا دستبندهای ظاهری را می کند.

انگشتر یک نفره

تغییراتی که در پیدایش دیدند انواع انگشترهای یک نفره می‌توانند نفر از دیگری باشند. آنها معمولاً توسط زنان روی انگشت حلقه راست خود می پوشند.

لباس‌های یک نفره معمولاً یک سنگ قیمتی هستند، اقلامی که زیبایی با ظاهر کلاسیک مدرن جفت می‌شوند. به همین دلیل است که آنها بسیار مورد علاقه هستند. سبک های مختلف برای انتخاب وجود، بنابراین اکسسوری می تواند برای موقعیتی عالی باشد.

حلقه اولین

حلقه اولین نوعی از انگشتر نامزدی است که به دختری که به تازگی 15 ساله شده است داده می شود. معمولاً هدیه ای برای جشن گرفتن چرخه زندگی جدید دختر تولد است و باید با توجه به شخصیت فرد انتخاب شود.

آنها معمولاً نازک هستند و حاوی سنگ هستند، می تواند فقط یک یا چند باشد. مواد همچنین می توانند متنوع ترین باشند، نقره، طلا، گل رز، آبکاری شده یا طلا. مهمترین چیز خاطره چنین لحظه خاص است.

این نوع انگشترها را می توان بر روی هر دست یا انگشتی بسته به سلیقه اولین نفر استفاده کرد.

تاجر سنگ قیمتی

حلقه کلاس

حلقه های فارغ التحصیلی کمی قبل یا در روز جشن فارغ التحصیلی توسط دانش آموختگان دریافت می شود. این یک هدیه برای دستیابی به دیپلم است و یک سنت وجود دارد که یک نوع رنگ سنگ را برای ارائه در هر دوره دانشگاهی پیشنهاد می کند .

حلقه های فارغ التحصیلی معمولاً ظریف هستند و اغلب توسط فارغ التحصیلان اخیر در طول زندگی کاری خود استفاده می شود.

حلقه های دوستی

برقراری رابطه با کسی از طریق هدیه دادن یک حلقه اغلب به عنوان بیانی از صداقت و از خود گذشتگی عمیق تلقی می شود.

برخی از افراد به دوستان خود انگشتر می دهند تا نماد دوستی و قدردانی از کاری که برای آنها انجام داده اند.

این نوع حلقه ها و صادرات انگشتر فیروزه معمولا یکسان هستند یعنی همه دوستان یک مدل می پوشند. و می توان از آنها در مواقعی که همه با هم بیرون می روند یا حتی به صورت روزانه به عنوان یادآوری دوستی استفاده کرد.