با ظرف ژله تک نفره در خانه وسایل جالب بسازید

ظرف های پلاستیکی یکبار مصرف و کارد و چنگال و لیوان های پلی استایرن در انگلیس تحت برنامه های دولت ممنوع خواهد شد، زیرا به دنبال کاهش پلاستیک های آلوده کننده محیط زیست است.

رایزنی ظرف ژله تک نفره عمومی در پاییز آغاز خواهد شد و این ممنوعیت ممکن است تا چند سال دیگر اعمال شود.

این اقدام مورد استقبال کمپین‌ها قرار گرفت، اما آنها گفتند که پیشرفت کلی در کاهش ضایعات پلاستیکی با سرعت حلزون انجام می‌شود و اتحادیه اروپا این اقلام و موارد دیگر را در ماه جولای ممنوع کرده است.

به گفته وزیران، لباس بلوچی زاهدانی هر فرد به طور متوسط ​​سالانه از 18 ظرف پلاستیکی دور ریختنی و 37 چاقو، چنگال و قاشق یکبار مصرف استفاده می کند.

ظرف

در حالی که ماندگاری زباله های پلاستیکی به این معنی است که هر سال بیش از یک میلیون پرنده و 100000 پستاندار دریایی و لاک پشت را در سراسر جهان می کشد.

جورج یوستیس، مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه وزیر محیط زیست، گفت: «همه ما آسیب هایی را که پلاستیک به محیط زیستمان وارد می کند دیده ایم.

درست است که ما اقداماتی را در نظر بگیریم که با پلاستیک‌هایی که به‌طور بی‌احتیاطی در پارک‌ها و فضاهای سبز ما پراکنده شده و در سواحل شسته شده‌اند مقابله کنیم.

ما پیشرفت هایی وزن بلوک سقفی را برای تغییر جزر و مد در پلاستیک داشته ایم، اکنون به دنبال این هستیم که یک گام فراتر برویم.”

  • منابع:
    1. Single-use plastic plates and cutlery to be banned in England
  • تبلیغات: 
    1. سینی که در شب خواستگاری غوغا به پا کرد
    2. فرمول های اساسی برای پولدار شدن در چند ماه
    3. درمان آرتروز گردن با انگشتر نقره در طی زمان یک هفته!
    4. اساسی ترین روشها برای داشتن زندگی مرفه