با فرووختن شومیز زنانه نخی ثروتمند ترین باشید

شومیز زنانه نخی دارای خط کمر بلندی هستند که درست زیر خط سینه قرار می‌گیرد. بقیه لباس بلند و روان است. این ظاهر از لباس یونانی 2000 سال قبل الهام گرفته شده است: سبک های لباس های بلند، روان و پرده. لباس‌های کمری Empire معمولاً دارای یقه کم و آستین‌های کوتاه هستند. این سیلوئت هنوز در مدل های لباس شب محبوب است و برای ظاهر لباس عروس استفاده می شود.

این لباس برای خانم های ریزه اندام به خوبی جواب می دهد، زیرا باعث ایجاد توهم قد می شود. از آنجایی که روی ناحیه درست زیر سینه‌ها تمرکز می‌کند، می‌تواند باعث شود خانم‌های سنگین‌تر باریک‌تر به نظر برسد، زیرا مواد زیر سینه بیرون می‌آیند و در اطراف باسن می‌چرخند بدون اینکه محکم‌تر شوند.

آیا نوعی لباس وجود دارد که در هر تیپ اندامی زیبا به نظر می رسد و هرگز از مد نمی افتد، این لباس مناسب و گشاد است. این سیلوئت ساده هرگز شما را ناامید نمی کند و یک لباس همه جانبه عالی برای هر کاری است که می خواهید انجام دهید.

لباس مناسب و گشاد که به آن لباس تن پوش هم می گویند، اندام نزدیکی دارد و در قسمت کمر پهن می شود. این شبح انبوهی از گناهان را می پوشاند. همچنین برای لباس های روز یا شب شیک و مد روز است.

این لباس ممکن است آستین کوتاه، آستین بلند و یا حتی بدون آستین داشته باشد و می تواند هر قدی باشد. این یک مدل لباس مجلسی محبوب است.

لباس مادربزرگ یک سبک بسیار متمایز است که شاید بیشتر با لباس خواب های بلند همراه است. این لباس‌ها همه جا گشاد هستند، آستین‌های بلند، پاچه‌ای تا مچ پا و یقه‌ای بلند دارند.

آنها معمولاً با پارچه های رنگ روشن ساخته می شوند و اغلب با روفله و/یا توری تزئین می شوند. این لباس ها در دهه 1960 و 1970 در واقع محبوب بودند.