تخمه کدو بو داده در جنگل امازون برای سیر کردن حیوانات به کار می رود

تخمه کدو بو داده از ارزش غذایی بالایی برخوردار است آنها سرشار از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین هستند. دانه کدو تنبل میوه گیاه کدو تنبل است. به آن پپیتا یا پپو نیز می‌گویند. دارای یک پوسته سخت و یک هسته خوراکی درون آن است. برای دانستن فواید تخمه کدو تنبل مقاله کامل را بخوانید.

آنها سرشار از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین هستند. آنها ارزش غذایی بالایی دارند که آنها را برای مصرف انسان مفید می کند.

خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهید تخمه کدو تنبل منبع غنی ویتامین E است که آنتی اکسیدانی است و نشان داده شده است که خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

ویتامین E محلول در چربی است و تنها زمانی جذب می شود که با چربی هایی مانند کره مصرف شود. محتوای بالای روی در دانه کدو تنبل یکی از عناصر کلیدی خواص ضد سرطانی آن است. این ماده مغذی برای پوست، مو و ناخن شما عالی است.

منبع عالی فیبر و تخمه کدو تنبل منبع عالی فیبر است. آنها حاوی بیش از 50 درصد از ارزش توصیه شده روزانه فیبر هستند. حاوی مقدار زیادی فیبر غذایی است که می تواند به کاهش سطح کلسترول خون و بهبود هضم کمک کند. آنها همچنین منبع خوبی از پروتئین و مواد معدنی از جمله آهن، روی، مس، منیزیم و پتاسیم هستند.

کمک به کاهش وزن و آنها منبع خوبی از فیبر و پروتئین هستند، به همین دلیل است که آنها یک انتخاب عالی برای کاهش وزن هستند. آنها حاوی اسیدهای چرب ضروری هستند که با تسریع متابولیسم به کاهش وزن کمک می کنند.

دانه کدو تنبل را “دانه کامل طبیعت” می نامند زیرا حاوی تعادل کامل مواد مغذی است و کالری کمی دارد. همچنین منبع عالی ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و فیبر رژیمی است.

خلق و خوی خود را بهبود بخشید و آنها حاوی تریپتوفان هستند، که یک اسید آمینه ضروری است که به تولید سروتونین، یک انتقال دهنده عصبی که بر خلق و خوی ما تأثیر می گذارد، کمک می کند.

بهترین چیز در مورد تخمه کدو تنبل این است که خوردن آن بسیار آسان است و همچنین طعم خوشمزه ای دارد. می توانید آنها را با نمک و فلفل تفت دهید یا حتی به سالاد مورد علاقه خود اضافه کنید.