توت فرنگی ضد یبوست با تابیدن نور خورشید مزه بی نظیری می گیرد

توت فرنگی ضد یبوست نه تنها سرشار از فیبر است که به ثابت نگه داشتن قند خون کمک می کند، بلکه ممکن است بتواند افزایش قند خون را که معمولاً بعد از غذا اتفاق می افتد، کاهش دهد توت فرنگی با کاهش جذب و انتقال گلوکز در روده از افزایش سطح قند خون محافظت می کند.

علائم آرتریت را کاهش می دهد نشان داده شده است که توت فرنگی التهاب را برای افرادی که مبتلا به آرتروز زانو هستند کاهش می دهد. استئوآرتریت یک بیماری التهابی است که باعث درد قابل توجهی در هنگام شعله ور شدن می شود.

مطالعات نشان می دهد که مصرف یک نوشیدنی 50 گرمی از توت فرنگی خشک یخ زده بازسازی شده طی یک دوره 12 هفته ای کیفیت زندگی مبتلایان به آرتروز را بهبود می بخشد که احتمالاً به دلیل ترکیبات زیست فعال توت فرنگی است.

به طور کلی، توت‌ها از جمله توت‌فرنگی و زغال اخته از ضد التهاب‌ترین میوه‌های موجود در نظر گرفته می‌شوند که آن‌ها را برای کسانی که التهاب مفاصل و درد دارند در رژیم غذایی خود گنجانده شوند.

بهبود زخم را ترویج می کند بیشتر بزرگسالان بین 75 تا 90 میلی گرم ویتامین C در روز نیاز دارند. با حدود 90 میلی گرم ویتامین C در هر فنجان، 1 توت فرنگی یکی از بهترین منابع این آنتی اکسیدان قوی است. ویتامین C پیش ساز کلاژن، جزء ساختاری پوست است.

از آنجایی که بدن شما قادر به تولید یا ذخیره ویتامین C، یک ویتامین محلول در آب نیست، باید آن را روزانه از طریق غذا مصرف کنید. دریافت ویتامین C کافی بلوک های ساختمانی برای ترمیم جراحات و التیام زخم ها را فراهم می کند.

توت فرنگی دارای فیبر است که ممکن است به کنترل سطح کلسترول و تری گلیسیرید کمک کند. فلاونوئیدها و پتاسیم موجود در توت فرنگی باعث کاهش فشار خون بالا می شود.

علاوه بر این، توت فرنگی منبع خوبی از ویتامین C و فولات است، دو ماده مغذی حیاتی برای سلامت قلب. با مزایای ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، توت فرنگی یک راه خوشمزه برای محافظت از سیستم قلبی عروقی شما است.

بیماری روده تحریک پذیر با افزایش نرخ سرطان روده بزرگ مرتبط است، که هر دو بیماری با مصرف کمتر میوه و سبزیجات و مصرف زیاد چربی های حیوانی مرتبط است. بررسی گسترده مطالعات نشان می دهد که خوردن توت فرنگی بیشتر می تواند کمک کننده باشد.