حوله نساجی بروجرد را می توان به جای لباس غواصی استفاده کرد

این یک حوله نساجی بروجرد بسیار خوب بود و در رنگ‌های فوق‌العاده‌ای عرضه می‌شود، اما به اندازه انتخاب‌های ما از کاملاً جاذب یا شیک نبود. اگر هر دوی آنها در دسترس نیستند، یا فقط انتخاب رنگ Garnet Hill را ترجیح می دهید، انتخاب خوبی است.

حوله حمام مخمل دار رایلی یکی دیگر از گزینه های قوی در دسته حوله های مخملی فوق نرم است، اما در هنگام شستشو نرمی بیشتری نسبت به فرانت گیت از دست داد و در تست های حمام ما نسبت به دیگر انتخاب های ما، جذب کمتری احساس می کرد. ما حوله اسپا این شرکت را ترجیح می دهیم که در آزمایش سال 2021 ما با ثبات بیشتری عمل کرد.

پس از بهترین حوله مقرون به صرفه بعدی در آزمایشات 2021 ما بود اگر Fieldcrest در دسترس نیست، ارزش بررسی را دارد. من کمی رنگ Threshold را ترجیح دادم.

با این حال، پس از چندین بار شستشو، درزهای روی لبه آستانه درهم و شل به نظر می رسید، و پرزها و زباله های زیادی را جمع کرد همانطور که دالی پارتون در Steel Magnolias می گوید همه چیز به جز پسران و پول جمع شد در حالی که در حمام من خشک می شد.

حوله حمام ارگانیک Target Casaluna نیز یک رقیب قوی برای بودجه بود. این حوله در تست های دوش گرفتن بیشتر از حوله حمام بود، اما پس از پنج بار شستشو، نخ های شل و گیر زیادی پیدا کرد و نرمی زیادی را از دست داد.

با این حال، زمانی که به گزینه های پنبه ارگانیک تر نگاه می کنیم، ممکن است آن را برای به روز رسانی بعدی تجدید نظر کنیم.

حوله حمام لوکس لوکس مصری فیلدکرست از JCPenney در هنگام شستشو به زیبایی خود را حفظ می کرد، اما به اندازه نمونه های ما روی پوست احساس خوبی نداشت بیشتر شبیه تشک حمام بود تا حوله حمام. خیلی هم سنگین بود.