خوردن ترشی هفت بیجار خانگی موجب پر مو شدن مرد کچل شد

سبزیجات را به طور مساوی بین دو شیشه تقسیم کنید. بقیه مواد را به طور مساوی در هر شیشه تقسیم کنید. دوباره کوزه ها را مانند کره های برفی تکان دهید. اگر آب به طور کامل سبزیجات را نپوشاند.

آب نمک درست کنید. هر کدام یک فنجان آب را در دو شیشه 26 اونسی بریزید. به هر ترشی هفت بیجار خانگی 1 1/2 قاشق چایخوری نمک اضافه کنید. در شیشه ها را ببندید و مانند یک کره برفی تکان دهید تا نمک حل شود.

اگر ترشی های شما به اندازه ای کوچک هستند که در شیشه ها جا شوند، به هر شیشه چهار عدد کامل اضافه کنید. اگر جا نیفتند، آنها را به صورت ضربدری و سپس از طول برش دهید تا جا بیفتند و به طور مساوی بین شیشه ها تقسیم کنید.

یک یخچال پر از سبزیجات در حال رسیدن می تواند شروعی عالی برای یک پروژه ترشی با بچه های شما در تعطیلی مدارس و تا تابستان باشد. درست کردن خیارشور راهی سرگرم کننده برای کشف مفاهیم علمی جالب و یادگیری در مورد نحوه نگهداری غذا در فرهنگ های مختلف در سراسر جهان است.

امروزه ما از ترشی ها در همبرگرها و سالادهای تن ماهی لذت می بریم، اما آیا می دانستید که آنها هزاران سال است که وجود دارند و در سراسر جهان مصرف می شوند؟ درضمن چه چیز خیار را تبدیل به ترشی می کند؟ کلمه واقعی به ما یک سرنخ می دهد: ترشی از کلمه هلندی pekel می آید که به معنای نمک یا آب نمک است که هر دو برای تهیه ترشی ضروری هستند.

ترشی های سنتی با استفاده از فرآیندی به نام تخمیر لاکتو تهیه می شوند. این کاملاً لقمه‌ای است، اما اساساً به این معنی است که موجودات میکروبی به نام باکتری لاکتوباسیلوس، قند موجود در میوه‌ها و سبزیجات را «می‌خورند» و آن را به اسید لاکتیک تبدیل می‌کنند.

این موادی است که به غذاهای تخمیر شده و ترشی طعم ترشی متمایز می دهد. این فرآیند همچنین به ماندگاری غذا کمک می کند زیرا باکتری هایی که غذا را فاسد می کنند نمی توانند در چنین محیط اسیدی زندگی کنند.