در بسیاری از کشورها از فاکتور خام و آماده برای تامین سوخت استفاده می شود

تا 1 ژانویه 2017، فاکتور خام «کاغذی» ورودی باید فقط در قالب اصلی خود (یعنی کاغذ) نگهداری و ذخیره می‌شد تا از حق بازیابی مالیات بر ارزش افزوده ورودی پشتیبانی شود.

قانون اصلاحی مالی برای سال 2016 تکمیل شده با فرمان مورخ 22 مارس 2017 شرایط و فرآیندهایی را تعیین می کند که باید برای دیجیتالی کردن فاکتورهایی که در ابتدا به صورت کاغذی ایجاد شده اند دنبال شود.

اگر فرآیند الزامات مندرج در فرمان را برآورده کند، مالیات دهندگان ممکن است برای اهداف مالیات بر ارزش افزوده به تنها فاکتور دیجیتالی اعتماد کنند.

فاکتورهایی که دارای فرمول محاسبه درصد سود فروش هستند فرایند کار را برای افراد راحتتر می کنند.

در 7 فوریه 2018، دستورالعمل های مالیاتی فرانسه به منظور یکپارچه سازی و جزئیات این فرصت دیجیتالی جدید برای مشاغل به روز شد.

فاکتور

برخورداری از فاکتور فروش اکسل می تواند این بستر را برای فروشندگان و همچنین خریداران فراهم کند تا معامله ای شفاف را تجربه نمایند.

دستورالعمل‌های مالیاتی فرانسه به ویژه کاربرد موقت این فرصت دیجیتالی‌سازی جدید و محل ذخیره فاکتورهای دیجیتالی را مشخص می‌کند.

یعنی فاکتور آماده دیجیتالی نباید در قلمرو فرانسه ذخیره شوند، اما می‌توانند در سروری واقع در هر کشور عضو اتحادیه اروپا یا ذخیره شوند. هر کشوری که توسط یک کنوانسیون به فرانسه مرتبط شده است که کمک متقابل یا حق دسترسی آنلاین برای دانلود و استفاده از داده ها را ارائه می دهد.

این دستورالعمل ها اطلاعات مفیدی را در مورد نحوه ادامه دیجیتالی شدن فاکتورها به ارمغان می آورد.

  • منابع:
    1. Digitalization of paper invoices in France
  • تبلیغات: 
    1. در سفر دریایی چه بپوشم؟
    2. استفاده چای ترش برای رشد گل محمدی
    3. ساخت کاردستی با بطری تفریحی جالب است!
    4. زردآلو خشک بدون استفاده از دی اکسید گوگرد در آفتاب خشک کردند