سرامیک کفپوش ضد اسید موجب مرگ زوج جوانی شد

سرامیک کفپوش ضد اسید یکی از آسان ترین کف ها برای نگهداری در طول عمر خود است. کاشی های لعاب دار در برابر آب و لکه نفوذناپذیر هستند و حتی کاشی های بدون لعاب را می توان آب بندی و محافظت کرد.

خطوط گروت باید سالانه آب بندی شوند. به غیر از این، کف فقط به جارو کردن منظم و تمیز کردن مرطوب نیاز دارد تا کثیفی ها و زباله های سست از بین برود.

به همین دلیل، سرامیک یک انتخاب عالی برای موقعیت های کف اتاق نشیمن پر رفت و آمد است. همچنین در بین والدین بسیار محبوب است، زیرا لکه زدن یا آسیب رساندن به سرامیک برای کودکان بسیار دشوار است

معایب کفپوش کاشی و سرامیک حداقل است. اغلب ذکر شده این واقعیت است که کاشی و سرامیک سرد و سخت است.

سردی در واقع می تواند یک مزیت در آب و هوای بسیار گرم باشد که یکی از دلایلی است که اغلب در سراسر خانه در خانه های جنوب غربی یافت می شود. اما کاشی‌ها را می‌توان با نصب سیستم‌های گرمای تابشی در زیر زمین «گرم» کرد و با استفاده از فرش‌ها آن را نرم کرد.

سختی کف کاشی و سرامیک ممکن است در خانه ای که در آن کودکان کوچک یا افراد مسن مستعد سقوط هستند، مشکل ساز باشد. در اینجا، فرش های بزرگ ممکن است ایده خوبی باشد یا ممکن است بخواهید فرش یا مواد نرم تر کفپوش دیگری مانند چوب پنبه را در نظر بگیرید.

کاشی‌های سرامیکی وقتی خرد می‌شوند، خاک رس خود را در زیر نشان می‌دهند، در حالی که چینی رنگ خود را در تمام قسمت‌ها حفظ می‌کند.

مردم برای رنگ‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد، سنگ واقعی را به دلیل کیفیت طبیعی آن به جای سرامیک‌های ساخته شده انتخاب می‌کنند، اگرچه این تمایز کاهش می‌یابد زیرا تولیدکنندگان هنر تقلید را با سرامیک تکمیل می‌کنند.

با این حال، سنگ طبیعی معمولاً هم برای خرید و هم نصب گران‌تر است و تقریباً به اندازه سرامیک بدون نیاز به نگهداری نیست. سنگ طبیعی باید به طور دوره ای مهر و موم شود و نسبت به کاشی و سرامیک راحت تر لکه دار می شود.

سرامیک ها همچنین از این جهت که از مواد خاک رس طبیعی ساخته شده اند، “طبیعی” هستند، اما توسط انسان از طریق فرآیند ریخته گری و پختن ساخته می شوند.