سرویس چینی زرین از تکه های طلا و مدرن ساخته شده است

هر قطعه در ست سرویس چینی زرین لونا به لطف فرآیند لعاب واکنشی که به بشقاب ها و کاسه ها با تغییر نور جلوه ای کریستالی می دهد کمی متفاوت است. شما این انتخاب را دارید که بشقاب، کاسه و لیوان جداگانه یا یک مجموعه کامل برای چهار نفر بخرید.

در صورتی که نشنیده بودید، ظروف کلم همیشه لحظه ای دارند. این مجموعه خاص از هنر سرامیک سرامیک پرتغالی الهام گرفته شده است. کمی گستاخانه است، کمی روی بینی بشقاب هایی به شکل غذا، ما برای آن اینجا هستیم!

اما بهترین بخش این است که می‌توانید کل یک میز را با ظروف غذاخوری سبزیجات بچینید و حال و هوای آن را خراب نکنید.

بافت این کاسه های غلات از West Elm شگفت انگیز است به روشی فوق العاده. این چرخش ها علیرغم اینکه از شیشه ساخته شده اند، حال و هوای بلندی از ظروف سنگی ایجاد می کنند.

ست چهارتایی کاسه در شش رنگ آبی جوهری، صورتی، سفید، آمیتیستی، خاکستری و مریمی موجود است. بعلاوه می‌توانید یک مجموعه کامل بسازید زیرا بشقاب‌های شام، بشقاب‌های سالاد، کاسه‌های سالاد و شارژرهای موجود در همان مجموعه نیز وجود دارد.

برای کسانی که نقص را می پذیرند، این مجموعه ظروف غذاخوری با الهام از ارگانیک وجود دارد که دارای طراحی کمی نامتقارن برای ظاهری است که با دست ساخته شده است. قیمت ذکر شده برای یک ست 12 تکه با کاسه پاستا است، اما تنظیمات دیگر موجود است.

برند دیگری که به همه اینها فکر کرده است، است که در مارس 2021 توسط تأسیس شد، که بسته های مختلفی را ارائه می دهد که شما را برای هر موقعیتی برای صرف غذا آماده می کند.

تکه شامل چهار حالت با مونتی کامل است: ظروف تخت، لیوان، بشقاب شام و سالاد، و همچنین کاسه و شاید مهم‌تر از همه لیوان‌های شراب ساقه‌دار زیبا. ظروف سنگی در رنگ های خاکی جامد یا برای یک پیچ و تاب سرگرم کننده، با لبه های راه راه رنگارنگ در دسترس هستند.