شیشه دودی 35 درصد که از برج افتاد ولی نشکست

رنگ کردن شیشه دودی 35 درصد ماشین شما یک راه مطمئن برای دادن ظاهری جدید به آن است، اما برای درست کردن آن می‌تواند کار دشواری باشد. با این حال، با کمی صبر، پشتکار و کمک یک دستیار، می توان صدها دلار پس انداز کرد اگر خودتان کار را انجام دهید.

با این وجود، مهم است که ابتدا در مورد قوانینی که در مورد رنگ آمیزی پنجره در ایالت شما اعمال می شود تحقیق کنید، زیرا در موارد معدودی، رنگ آمیزی در برخی از پنجره ها مجاز نیست.

اگر تا به حال رنگ کردن پنجره را انجام نداده اید، به شما توصیه اکید می کنیم که کیتی بخرید که شامل تمام قطعاتی است که از قبل بریده شده نیاز دارید. مطمئناً می‌توانید برش را خودتان انجام دهید، اما این به مهارتی نیاز دارد که یادگیری آن به زمان نیاز دارد، و در حالی که راه‌های زیادی برای انجام آن وجود دارد، تقریباً مطمئن هستید که بار اول آن را درست انجام نمی‌دهید.

از طرف دیگر، با یک کیت پیش برش، می توانید مطمئن باشید که تمام قطعات دقیقاً متناسب با شیشه های ماشین شما بریده شده اند، زیرا هر کیت تقریباً به مدل، مدل و سال هر خودرویی اختصاص دارد. برش فیلم رنگی به اندازه حداقل 80 درصد کار را به خود اختصاص می دهد و مهم نیست که چقدر خوب فیلم را اعمال کنید، اگر به درستی برش داده نشود، به نتیجه ای حرفه ای نخواهید رسید.

صرف نظر از اینکه از کیت پیش برش استفاده می کنید یا خودتان برش را انجام می دهید، آماده سازی صحیح پنجره ها بسیار مهم است. موثرترین راه برای تمیز کردن پنجره‌ها استفاده از محلول تمیز کردن پنجره‌ها و استفاده از یک اسکاج لاستیکی است تا مطمئن شوید که تمام کثیفی‌ها و کثیفی‌ها را پاک می‌کنید.

برای بهترین نتیجه، پنجره ها را دو یا حتی سه بار در یک منطقه عاری از گرد و غبار در دمای بین 40 تا 980 درجه فارنهایت تمیز کنید و از محلول های حاوی سرکه یا آمونیاک استفاده نکنید، زیرا می تواند به فیلم آسیب برساند. به یاد داشته باشید که لاستیک های نگه دارنده پنجره ها را نیز تمیز کنید تا از انتقال کثیفی، گرد و غبار و کثیفی جلوگیری کنید. حتی کوچکترین لکه کثیفی از تماس کامل با شیشه جلوگیری می کند و در نهایت با حباب هایی در فیلم مواجه خواهید شد.