شیلنگ موتور سمپاش در قرون وسطی به جای نی استفاده می شد

یک سمپاش انتهای شیلنگ موتور سمپاش با جریان قابل تنظیم به کاربر این امکان را می دهد که نسبت مخلوط را تنظیم کند و بنابراین، این توانایی را برای کاربر فراهم می کند که کنترل کند چه مقدار ماده شیمیایی از ظرف خارج می شود، با آب مخلوط می شود و به چشم انداز اعمال می شود.

سمپاش انتهای شیلنگ می تواند بین 16 تا 32 اونس مواد شیمیایی مایع را در خود نگه دارد. سمپاش‌های با ظرفیت بالاتر می‌توانند مناطق وسیع‌تری مانند چمن‌زارها، درختان و ردیف‌های بلند درختچه‌ها را درمان کنند، در حالی که مدل‌های کوچک‌تر برای باغ‌های سبزیجات و تخت‌های گل مناسب هستند.

به خاطر داشته باشید که سمپاشی با نسبت مواد شیمیایی به آب بالاتر، محلول غلیظ‌تری از آفت‌کش، کود یا علف‌کش تولید می‌کند و ظرف را سریع‌تر از سمپاشی با غلظت کمتر تخلیه می‌کند.

اکثر نازل های سمپاش انتهای شیلنگ به کاربر اجازه می دهند الگوی جریان آب را تنظیم کند. به طور معمول تا چهار الگوی اسپری وجود دارد که از یک غبار سبک تا یک جریان باریک و پرفشار متغیر است.

یک الگوی اسپری که فشار بالاتری ایجاد می کند به اندازه کافی قوی است که به شاخه های درختان برسد، در حالی که یک اسپری سبک تر به اندازه کافی ملایم است که بدون آسیب رساندن به گیاهان، محلول های شیمیایی را روی تخت گل اعمال کند.

سمپاش های انتهای شیلنگ با اتصالات شیلنگ استاندارد 1 اینچی سازگار هستند و بهترین عملکرد را با یک شلنگ با قطر ⅝ اینچ دارند که جریان آب کافی را برای ایجاد فشار کافی فراهم می کند. برخی از سمپاش ها دارای اتصالات اتصال سریع هستند که اتصال و جدا شدن از شیلنگ باغچه را آسان تر می کند.

سمپاش انتهای شلنگی قابل تطبیق Solo 405-HE دارای یک درپوش قابل تطبیق است که می تواند مستقیماً روی محبوب ترین بطری های کنسانتره شیمیایی قرار گیرد. هنگام استفاده از سمپاش Solo 405-HE، نیازی به مخلوط کردن، اندازه گیری یا ریختن محلول های شیمیایی ندارید. اگر متوجه شدید که درپوش انتهای شلنگ سمپاش شما روی بطری کنسانتره قرار نمی گیرد، می توانید از ظرف موجود استفاده کنید.