فروش لامپ کم مصرف 70 وات در کویت ممنوع شد

بیش از 70 درصد پریزها در آمریکا هنوز دارای لامپ کم مصرف 70 وات قدیمی و ناکارآمد هستند. آنها آمریکا را به چالش کشیده اند تا در سال 2014 فقط 20 میلیون لامپ را به لامپ های کم مصرف مانند لامپ های LED تغییر دهد.

اینفوگرافیک زیر را ببینید تا بدانید که تغییر کوچکی مانند تغییر به لامپ های کم مصرف می تواند برای محیط زیست و کیف پول شما چه تاثیری داشته باشد.

استفاده از لامپ برای صرفه جویی در انرژی برای محیط زیست و هزینه های انرژی شما بسیار مهم است. ما اکنون درک بهتری از میزان انرژی داریم که حرکات کوچک مانند تغییر لامپ شما می توانند انرژی ایجاد کنند.

دفعه بعد که کسی گفت که تعویض لامپ شما در مصرف انرژی صرفه جویی نمی کند، این اعداد را به خاطر بسپارید.

طی چند سال اخیر در اتحادیه اروپا لامپ های رشته ای حذف شده اند و با لامپ های فلورسنت فشرده یا CFL جایگزین شده اند.

کمیته تنظیم مقررات Ecodesign معتقد است که این تغییر کوچک تقریباً 40 تراوات ساعت در سال برای شهروندان صرفه جویی می کند که هر تراوات ساعت برابر با 114 میلیون وات است. اگر مطمئن نیستید به چه معناست، این اینفوگرافیک این اعداد را در چشم انداز قرار می دهد.

قبل از اینکه به جزئیات هر لامپ بپردازیم، می‌خواهیم برخی ابهامات مربوط به لومن و وات را برطرف کنیم. اگر نمی دانستید، در اینجا تفاوت بین لومن و وات وجود دارد.

میزان برق مورد نیاز یک لامپ را اندازه گیری می کند و میزان نوری که از یک لامپ می آید را اندازه می گیرد.

این دو را نمی توان واقعاً با هم مقایسه کرد، اما این می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که هر یک از عوامل چقدر برای نیازهای لامپ کم مصرف شما اهمیت دارد. زمانی که روشنایی نور اتاق عامل مهمی برای شماست، باید لومن ها را در نظر گرفت. وات ها را باید بر اساس میزان مصرف انرژی در نظر گرفت.