قهوه گانودرما موجب دعوای خانوادگی شد

نوشیدن روزانه چقدر قهوه گانودرما برای زنان بی خطر است؟
درست است، شما می توانید چیزهای بسیار خوبی داشته باشید. مصرف بیش از حد قهوه کافئین دار می تواند شما را عصبانی کند و باعث شود.

بنابراین، چه مقدار قهوه برای نوشیدن همه فواید، اما اجتناب از عوارض جانبی بهینه است؟

طبق دستورالعمل های غذایی برای آمریکایی ها، نوشیدن سه تا پنج فنجان قهوه در روز با حداکثر مصرف 400 میلی گرم کافئین برای اکثر زنان بی خطر است. (محتوای کافئین بسته به نوع قهوه می تواند متفاوت باشد، اما یک فنجان 8 اونسی متوسط 95 میلی گرم دارد.)

اما اگر باردار یا شیرده هستید، قوانین متفاوت است. قبل از افزودن کافئین به رژیم غذایی خود با پزشک متخصص زنان و زایمان خود مشورت کنید. اگر قهوه باعث عصبانیت شما می شود، مراقب باشید که در مصرف آن زیاده روی نکنید: تحمل کافئین برای همه متفاوت است. هنوز هم می توانید با نوشیدن یک فنجان قهوه در روز یا حتی بدون کافئین، برخی از مزایای بالقوه سلامتی را دریافت کنید.

همچنین، به یاد داشته باشید که آنچه به قهوه خود اضافه می کنید می تواند تفاوتی در میزان سالم بودن نوشیدنی ایجاد کند. به جای مصرف خامه و شکر، سعی کنید تا دو قاشق غذاخوری شیر، جایگزین شیر یا نصف و نیم، و از ادویه ها و طعم دهنده های طبیعی شیرین اضافه کنید. سعی کنید ¼ قاشق چایخوری از مواد زیر را برای طعم بیشتر هم بزنید: