قوری چینی در یزد که تغییر دما تغییر جنس میدهد

شما می توانید چای را تقریبا در هر نوع ظرفی، از جمله درست در قوری چینی در یزد  که می خواهید از آن بنوشید، دم کنید بسیاری از لیوان ها دارای دمنده های داخلی هستند. و برای کسانی که این کار را نمی کنند، مقدار زیادی صافی چای موجود است که در هر فنجان استانداردی قرار می گیرد.

اما اگر برای بیش از یک نفر چای درست می‌کنید، یا اگر بیشتر از یک فنجان می‌خواهید و نمی‌خواهید هر بار چای جدیدی دم کنید، ظرف بزرگ‌تری مانند قوری بسیار بهتر است.

خوب. منطقی است. اما چرا به دستورالعمل استفاده از قوری برای تهیه چای نیاز دارم؟ خیلی ساده به نظر می رسد اما برای بهترین نتیجه، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود.

آنها کارهایی هستند که مردم معمولاً اشتباه می کنند. حتی اگر آنها را اشتباه انجام دهید، باز هم یک لیوان چای مناسب به دست می آورید، اما انجام درست آنها منجر به یک فنجان بسیار بهتر می شود.

برای درست کردن فنجان چای صبح یا عصر، هیچ چیز بهتر از قوری نیست، اما از چه نوع قوری باید استفاده کنید؟ گزینه های زیادی وجود دارد: چدن، شیشه، سرامیک، چینی، آلومینیوم، نقره یا فولاد ضد زنگ.

شما می توانید چای را تقریبا در هر نوع ظرفی، از جمله درست در فنجانی که می خواهید از آن بنوشید، دم کنید.

بسیاری از لیوان ها دارای دمنده های داخلی هستند. و برای کسانی که این کار را نمی کنند، مقدار زیادی صافی چای موجود است که در هر فنجان استانداردی قرار می گیرد.

اما اگر برای بیش از یک نفر چای درست می‌کنید، یا اگر بیشتر از یک فنجان می‌خواهید و نمی‌خواهید هر بار چای جدیدی دم کنید، ظرف بزرگ‌تری مانند قوری بسیار بهتر است.

اما برای بهترین نتیجه، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود. آنها کارهایی هستند که مردم معمولاً اشتباه می کنند. حتی اگر آنها را اشتباه انجام دهید، باز هم یک لیوان چای مناسب به دست می آورید، اما انجام درست آنها منجر به یک فنجان بسیار بهتر می شود.

افرادی که چای می نوشند، شیشه، سرامیک یا چینی را ترجیح می دهند. آمریکایی ها معمولاً از فولاد ضد زنگ یا شیشه استفاده می کنند. ژاپنی‌ها قوری‌های چدنی را ترجیح می‌دهند زیرا گرما را به خوبی حفظ می‌کنند. چینی ها قوری های سفالی بنفش را دوست دارند.