لباس افغانی دخترانه با قیمت ارزان در بازار های خارجی وجود دارد

گزارشی از بی‌بی‌سی اشاره می‌کند که جناناداناندینی دبی، خواهر زن شاعر رابیندرانات تاگور، برای محبوبیت بلوز، ژاکت، لباس‌های مجلسی و ساری‌های سبک مدرن در هند شناخته می‌شود.

این گزارش افزود که دبی پس از اینکه از ورود او به باشگاه های تحت حاکمیت استعماری به دلیل پوشیدن ساری روی سینه های برهنه اش منع شد، همین کار را کرد.

همچنین بخوانیدکریتی سانون، مرونال تاکور، دیانا پنتی نمایش را در روز اول دزدیدند به این ترتیب، بلوز زمانی که با ساری وجود نداشت به همراهی مهمی برای پوشاندن عفت یک زن تبدیل شد.

درست مانند هر لباس افغانی دخترانه مد، در طول دهه‌ها شاهد یک سری تغییرات بود که منجر به مجموعه‌ای از الگوها، طرح‌ها و شبح‌ها شد. پس از آن، تا به امروز، ما شاهد تنوع بسیار زیادی از این لباس مناسب برای زنان در سبک‌های مختلف بوده‌ایم.

که چهره‌های عمومی از طبقه بالای جامعه هند گرفته تا سیاستمداران، بازیگران و مجری‌ها در حال راه‌اندازی روندها هستند. این بلوز از بلوز سنتی هندی تبدیل شده است به یک قطعه بیانی برای خود امروز،” Chakkilam اشاره کرد.

با گذشت سالها، با انطباق با روندهای مد روز در کشور، این لباس اساسی به زودی مهم و مرتبط شد. با توجه به اینکه همه چیز در حال تحول است.

چه سبک زندگی، عادات غذایی و لباس‌های ما، چرا باید بلوز را رها کنیم؟ آنجو مودی، طراح مد، خاطرنشان کرد: در حالی که هدف اصلی پوشاندن بدن است، ما از نظر سیلوئت ها و طرح ها نیز جهانی می شویم.

نیشیت گوپتا، مدیر کالکی مد، با موافقت، گفت که بلوزها اکنون به بحث شهر تبدیل شده اند. «در اوایل، بلوز به عنوان لباسی برای پوشاندن بدن در حالی که ساری می پوشید در نظر گرفته می شد. در زمان های اخیر، مردم به تجربی اعتقاد دارند.

مودی که آن را “یک بیانیه سبک” نامید، افزود: “این یک لباس بسیار مهم برای هر گروهی است. ممکن است آن را یک تاپ کوتاه یا ژاکت یا کرست یا نیم تنه بنامیم – همه آنها بلوز هستند و ایده یکسان است.