لوله و اتصالات پارس پلاست بخرید و یک کفش هدیه بگیرید

برای قرار دادن لوله و اتصالات پارس پلاست بزرگتر و کوچکتر با یک پیوند، اتصالات بوشینگ برای اتصال اندازه ها به یکدیگر متکی است.

بوش‌ها معمولاً فضای کمتری نسبت به اتصال یا کوپلینگ اشغال می‌کنند، گاهی اوقات بوش‌ها رزوه‌ای از داخل به بیرون هستند، اگرچه برای همان هدفی که همتایان اتصال کوپلینگ خود استفاده می‌شوند.

بوش ها همچنین دارای یک طرف نر و ماده هستند و می توانند فشارهای بالا را تحمل کنند.

فلنج‌ها اتصالات لوله‌ای هستند که برای اتصال لوله‌ها، سوپاپ‌ها، موتورهای فلنج و سایر بخش‌ها به یکدیگر برای یک شبکه کامل و خوب کار می‌کنند.

این اتصالات معمولاً دارای یقه‌ها، دنده‌ها، لبه‌ها یا لبه‌هایی هستند که به سطوح همسطح هستند و با استفاده از گیره، پیچ و مهره، رزوه، جوش یا لحیم کاری به یکدیگر متصل می‌شوند.

هنگامی که یک اتصال لوله دارای بیش از یک دهانه باشد، یا سه راهی است یا عرضی. با سه راهی ها، سه دهانه، با یک ورودی و دو خروجی وجود دارد که برای ادغام جریان دو ورودی با یک خروجی ایده آل است.

از سوی دیگر، صلیب ها دارای چهار دهانه در چهار جهت مختلف هستند. این اتصال می تواند فشار بیشتری را به لوله وارد کند زیرا آنها در مرکز چهار اتصال قرار می گیرند و باعث تغییرات دما می شوند.

اینها برای سیستم های اسپرینکلر بهترین هستند.

برای تمایز ساده بین این دو، یک کلاه رزوه ندارد در حالی که یک دوشاخه دارای نخ است. یک کلاهک برای جلوگیری از فشار کم آب بهترین است، در حالی که وقتی فشار زیاد است، از دوشاخه برای یک پیچ محکم تر و مطمئن تر استفاده می شود.

اغلب، دوشاخه ها به قدری ایمن هستند که برای برداشتن آنها به تجهیزات خاصی نیاز دارند، در حالی که درپوش ها باید لحیم کاری شوند یا در جای خود چسبانده شوند.

تعدادی از گزینه های مواد اتصال لوله لوله کشی وجود دارد، و بهترین انتخاب برای شبکه شما به لوله هایی که استفاده می کنید و همچنین انعطاف پذیری، هزینه، شرایط محیطی و درجه بندی فشار لازم بستگی دارد.

از پلاستیک های مختلف گرفته تا فلز، ما لیست مواد اتصالات لوله را برای کمک به یافتن بهترین تناسب شما تجزیه می کنیم.