مردی با قیر شرکت ستاره سبز جویبار بالن ساخت

قیر شرکت ستاره سبز جویبار به طور گسترده در ساخت جاده های آسفالتی و محصولات غشایی قیری استفاده می شود. معمولاً از قیر برای ساخت بزرگراه ها، بزرگراه ها و شبکه های ریلی استفاده می شود.

قیر دارای خواص ضد آب عالی است و به طور گسترده ای برای ساخت محصولات سقف همراه با طیف وسیعی از کاربردهای خانگی و صنعتی دیگر از رنگ های امولسیونی گرفته تا عایق صدا استفاده می شود.

قیر نفوذی و امولسیون قیر برای ساخت خطوط راه‌آهن استفاده می‌شود و با استفاده از انواع خاصی از قیر مانند قیر اصلاح‌شده پلیمری به دلیل اثر میرایی سطح ارتعاش و صدا کاهش می‌یابد.

ثابت شده است که قیر هم در مسیرهای راه آهن پرسرعت و هم در مسیرهای راه آهن بارهای سنگین موثر است. قیر همچنین برای روکش کردن باندهای فرودگاه و باندهای هوایی و تاکسی وی استفاده می شود.

برای صنعت ساخت و ساز دریایی، قیر برای کاربردهای هیدرولیکی مانند پوشش کانال، تونل های زیر آب، حفاظت از ساحل رودخانه، ساخت سد و دفاع از دریا استفاده می شود.

همچنین کاربردهای صنعتی متعددی مانند مواد نمدی سقف، جوهر چاپ، کاغذ بسته بندی، مشمع کف اتاق، عایق کابل برق جعبه اتصال، ماستیک برای سقف تراس ها و تولید کاغذ دوبلکس وجود دارد.می تواند تمام نیازهای فردی شما را برآورده کند.

قیر کات بک به صورت مایع است و قیر حل شده در حلال است. به طور معمول این حلال ها شامل نفتا، بنزین، نفت سفید و وایت اسپریت هستند. قیر با افزودن مقادیر کنترل شده عرقیات نفتی مانند حلال هایی که در بالا توضیح داده شد کاهش می یابد.

این امر ویسکوزیته قیر را به طور موقت کاهش می دهد تا بتواند به طور موثر در روسازی ها نفوذ کند. این امر امکان سمپاشی را در دماهای خیلی سرد برای آب بندی موفقیت آمیز اسپری شده با قیر تمیز فراهم می کند.

مواد مورد استفاده برای برش قیر پس از استفاده تبخیر می شوند و مواد باقیمانده از نظر سختی مشابه قیر اصلی هستند. مقدار حلال استفاده شده تعیین کننده ویسکوزیته قیر کاتبک و نوع حلال استفاده شده زمان پخت را کنترل می کند.

مزایای استفاده از قیر کاتبک نسبت به امولسیون قیر، درصد باقیمانده قیر بسیار بالاتر است، معمولاً بیش از 80٪ در مقایسه با 40٪ – 65٪ برای امولسیون های قیر. قیرهای کات بک برای کاربردهای راهسازی و تعمیر و نگهداری جاده استفاده می شود.