پالتو چرم بلند برای ظاهر مردان و اهمیت آن برای نسل جدید

برخی از مردم کت‌های چرمی بلند را با مردان بسیار مرموز و فیلم «ماتریکس» مرتبط می‌کنند، به‌ویژه اکنون که در مجموعه‌های مد روز برندهایی مانند پرادا و رالف لورن پرپل لیبل ظاهر شده‌اند.

برخی مدل پالتو چرم دیگر فکر می‌کنند که کاملاً شلخته هستند، افرادی که مدعی هستند بیشتر شبیه مک از فیلم «همیشه در فیلادلفیا آفتابی است» هستند تا مورفیوس.

مردانی که خود را در کت‌های چرمی بلند می‌پوشانند، اهمیتی نمی‌دهند که دیگران چگونه آن‌ها را درک می‌کنند.

شما سنگر چرمی را نمی پوشید تا در آن قرار بگیرید، آن را می پوشید تا برجسته شوید.

دیوید مورفی تلویزیون قدیمی از لاس وگاس را در نظر بگیرید، که سنگر سیاه ویلسون چرمی خود را از زمانی که 20 سال پیش آن را به عنوان هدیه دریافت کرده است، پیاده کرده است.

هنگامی که آقای مورفی، 63 ساله، کت را در فصل 4 برنامه تلویزیونی واقعیت «90 روز نامزد: قبل از 90 روز»، که در سال 2020 پخش شد، پوشید، طرفداران برای ابراز وحشت به شبکه های اجتماعی رفتند.

آقای مورفی عروسک روسی اذیت نشد در واقع، او اشاره کرد که چنین پالتوهایی که اکنون توسط پرادا و رالف لورن، در میان برندهای دیگر فروخته می‌شود در طول فصل نمایش او در باند فرودگاه‌ها رایج بودند.

او گفت: «از شکل ظاهری آن خوشم آمد.

آقای مورفی برای Cameo ویدئو می‌سازد، سرویسی که به هر کسی اجازه می‌دهد پیام‌های سفارشی از افراد مشهور سفارش دهد، و گفت که کت او قرعه‌کشی است.

«احتمالاً رفع فیلتر اینستاگرام نیمی از درخواست‌های Cameo از من درخواست می‌کنند که آن کت را بپوشم.»

  • منابع:
    1. Will a Long Leather Coat Make Me Look Creepy
  • تبلیغات: 
    1. دیگر نگران بیکاری در منزل خود نباشید
    2. رازهای عجیب و باورنکردنی درباره ی خرما
    3. مطالعه اپیدمیولوژیک درباره سوهان عسلی قم
    4. سوهان حلوا یکی از شش هدیه معروف مولتان