چاقو زنجان قصابی در زیور آلات استفاده فراوانی می شود

چاقوهای تیز آشپزخانه برای جعبه ابزار آشپزی شما ضروری هستند، اما برای انتخاب چاقو زنجان قصابی مناسب بسیار بیشتر از سبک تیغه و تیزی صرف می شود.

بسته به موادی که در حال تهیه آن هستید، می خواهید یکی را انتخاب کنید که برای کار مورد نظر مناسب تر است در مؤسسه آموزش آشپزی، مهارت های چاقو بخش اصلی تجربه آموزشی در پردیس های ما در نیویورک و لس آنجلس و در برنامه هنرهای آشپزی آنلاین ما است.

در اینجا، ما به برخی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب چاقو باید در نظر گرفته شود، بحث خواهیم کرد و برخی از محبوب‌ترین سبک‌های مورد استفاده در رستوران‌ها را فهرست می‌کنیم.

ابتدا، یادگیری برخی از اصطلاحات کلیدی مهم است چاقوی متوسط از چندین قسمت تشکیل شده است و هر قطعه از پازل به عملکرد کلی و راحتی این ابزار آشپزخانه کمک می کند. از نوک تا نکته، در اینجا یک راهنمای سریع چاقو آمده است:

از نظر طراحی، بسیاری از چاقوها از ترکیب فولاد ضد زنگ و فولاد کربنی ساخته می شوند، در حالی که دسته ها از پلاستیک تا چوبی متفاوت هستند.

بسیاری از چاقوها همچنین دارای دسته های کانتور یا ارگونومیک برای قدرت گرفتن بهتر هستند در حین خرید، ببینید آیا می توانید دسته را در فروشگاه بگیرید تا احساس راحتی کنید که چاقو در آشپزخانه چقدر راحت است.

خواه ریز خرد کردن سبزیجات یا برش دادن قطعات ضخیم گوشت باشد، چاقویی که انتخاب می‌کنید تفاوت در زمان و نتایج غذای شما ایجاد می‌کند. به عنوان بخشی از تجربه دانشجویی موسسه آموزش آشپزی، به شما آموزش داده می شود که کدام چاقوها در موقعیت های مختلف بهتر عمل می کنند.

برخی از پرکاربردترین چاقوها در آشپزخانه های حرفه ای:

این چاقوی کوچک دارای تیغه کوتاهی است که در انتها باریک می شود و اغلب برای پوست کندن و برش دادن میوه ها و سبزیجات نرم استفاده می شود. همچنین برای کارهای برش دقیق، خرد کردن و قطعه قطعه کردن به خوبی کار می کند.

یکی از همه کاره ترین ابزار در آشپزخانه، چاقوی سرآشپز دارای تیغه ای پهن و تیز است که برای کارهای مختلف بسیار مناسب است.

چاقوی دندانه دار: با دندان های اره مانندی که روی تیغه قرار دارند، سرآشپزها اغلب در مواقعی که به ثبات بیشتری نیاز است دست به چاقوی دندانه دار می زنند. پوست‌های ظریف را محکم می‌گیرد و روی شیرینی‌های سبک و پوسته‌دار و نان‌های خرد شده به خوبی کار می‌کند.