کفش روفرشی بافتنی ملکه الیزابت به غارت رفت

اینکه چه که کفش روفرشی بافتنی بپوشیم، مهمترین سوالی است که به عنوان یک شرکت قالیشویی حرفه ای در نشویل TN از ما پرسیده می شود.

این یک سوال مهم است، زیرا حتی دمپایی های خانه، به همان اندازه که بی ضرر به نظر می رسند، می توانند برای همیشه الیاف فرش خاصی را لکه دار کنند. این لکه‌های رایج زیره مشکی در اثر افرادی ایجاد می‌شود که فکر می‌کنند از فرش خود محافظت می‌کنند، اما در عوض احتمالاً به آن آسیب می‌رسانند.

بیشتر ملوانان می‌دانند که بیشتر کفش‌های خیابانی، بالای قایقشان را مشخص می‌کنند. این موضوع در مورد الیاف فرش نیز صدق می کند. کفش‌های بادبانی روی عرشه قایق یا الیاف فرش شما علامت نمی‌زنند.

من بیشتر این کفش های قایق را در اطراف خانه می پوشم، و آنها کار بزرگی را انجام می دهند که پاهایم را گرم نگه می دارند در حالی که الیاف فرش ما را لکه نمی کنند.

امروزه بیشتر کفش‌های زیره مشکی حاوی لاستیک، رنگ مشکی و کربن هستند. کربن نه تنها باعث سایش بیشتر کفه ها می شود، بلکه حذف باقی مانده از الیاف فرش روغنی را نیز تقریبا غیرممکن می کند.

الیافی مانند پلی استر، الفین و پلی پروپیلن این زیره کفش را جذب می کند زیرا روغن جذب روغن می شود. هر چیزی که زیره آن روغنی باشد می تواند به الیاف فرش روغنی بچسبد و پس از مدتی می تواند خود را به الیاف تزریق کند و باعث تغییر رنگ دائمی شود.

هر نوع کفشی، اعم از دمپایی مجلسی، دمپایی یا کفش مجلسی که کفی از لاستیک فوم دارد، می تواند الیاف فرش روغنی را لکه دار کند. این را در پله‌ها، خطوط ترافیکی و پیچ‌های راهرو زیاد می‌بینیم.

یک بار یک مشتری داشتم که با دمپایی هایش ایستاده بود از من پرسید که چرا پله های فرش سفیدش روی آج ها مشکی است. من به شوخی گفتم: “به این دلیل است که شخصی در خانه اش دمپایی با جواهرات بزرگ در بالای هر دمپایی پوشیده است.” به کنار خنده، او نکته را فهمید.

لکه های کفش مشکی تیره تر از خاکی فرش هستند و رنگ آن تقریبا زغالی است. شما معمولاً این لکه‌ها را در خطوط ترافیکی می‌بینید که به یک طرف مبل، تخت یا به کمد دیواری مجرم منتهی می‌شوند.