گرانترین لباس بازیگر معروف که از ضایعات فوم سرد و یونولیت ساخته شده است

آزمایش‌های عملکرد مکانیکی نشان می‌دهد که استحکام فوم نحوی فنلی به تدریج با افزایش کسر حجمی میکروکره‌ها در دمای اتاق کاهش می‌یابد.
از این رو، در ساخت فوم سقفی از مواد اولیه ای استفاده می شود تا در برابر حرارت و همچنین سرما و آب بیشتین مقاومت را از خود نشان دهد.
در دماهای بالا، استحکام خمشی فوم نحوی فنولی کمی با افزایش کسر حجمی میکروکره ها افزایش می یابد. علاوه بر این، استحکام خمشی فوم نحوی فنولی بالاتر از فوم نحوی فنولی است.
اگر مناسب بودن قیمت یونولیت سقفی شاهرود برایتان مهم می باشد پیشنهاد ما به شما خرید محصول از نمایندگی های فروش مستقیم از کارخانه می باشد.
استحکام ویژه فوم نحوی فنولیک حاوی 20 درصد حجمی HGM به وضوح نسبت به سایر فوم های نحوی فنولی افزایش می یابد. فوم کامپوزیت HGM/فنولیک دارای مزایای سبک وزن و داشتن خواص مکانیکی خوب است.
فوم
برای اطلاع از جدیدترین قیمت فوم با ما همراه باشید. آزمایش‌های عایق حرارتی نشان می‌دهند که رسانایی حرارتی فوم نحوی فنلی با افزایش محتوای ریزکره‌ها کاهش می‌یابد. با افزایش دمای عملیات حرارتی، هدایت حرارتی فوم کامپوزیت نیز افزایش می یابد.
علاوه بر این، نتایج هدایت حرارتی تایید می‌کند که HGM می‌تواند عملکرد عایق حرارتی فوم نحوی فنلی را بیش از HPM بهبود بخشد.
قیمت فوم سرد درجه یک موجود در فروشگاه های عرضه این محصول بسیار متنوع می باشد و از این رو، خریداران می توانند قدرت خرید بیشتری داشته باشند.
آزمایش‌های آنالیز حرارتی ثابت می‌کنند که با افزایش محتوای، نرخ کاهش وزن حرارتی کمتر می‌شود. HGM پایداری حرارتی فوم نحوی فنلی را بهبود می بخشد. با افزایش محتوای HGM، پایداری حرارتی فوم نحوی فنلی به تدریج افزایش می یابد. با این حال، HPM پایداری حرارتی فوم نحوی فنلی را افزایش نمی دهد.
  • منابع:
    1. Investigation on the Mechanical and Thermal Insulation Properties of Hollow Microspheres/Phenolic Syntactic Foams
  • تبلیغات: 
    1. آیا تا به حال روغن موتور های رنگی دیده اید؟
    2. کشورهای برتر پرورش دهنده میوه ی خیار در سالهای اخیر!
    3. کمبود مبل راحتی تک نفره در مدارس گامبیا به یک مسئله رایج تبدیل شده است
    4. اولین نهاد کشاورزی در استان مازندارن