استفاده از سفره یکبار مصرف یاس در منزل ملکه

اگر اصلاً مرا می شناسید سفره یکبار مصرف یاس می دانید که من سعی می کنم تا حد امکان از پلاستیک استفاده نکنم. برای سلامت خانواده‌ام و محیط زیست، من تلاش می‌کنم جایگزین‌های پلاستیکی پیدا کنم یا پلاستیک‌هایی را که به خانه‌مان می‌آیند دوباره استفاده و بازیافت کنم.

به این ترتیب، من همیشه به دنبال راه‌های خلاقانه برای استفاده مجدد از مواد هستم. در اینجا چند روش برای استفاده مجدد از سفره های پلاستیکی کشف کرده ام:

از آن برای یک پارچه قطره ای برای کاردستی های آشفته یا پروژه های نقاشی استفاده مجدد کنید.

سال‌ها پیش یک بسته دوتایی رومیزی پلاستیکی را از مغازه خرافه‌فروشی برداشتم. من در حال سازماندهی یک تاریخ بازی برای کاردستی بودم و می دانستم که باید روی میز را با چیزی ضد آب بپوشانم، وگرنه ممکن است پشیمان باشم.

من هنوز آن سفره یکبار مصرف را دارم. من پلاستیک را بعد از استفاده از آن می شوم و خشک می کنم و در یکی از ظروف لوازم رنگ خود می گذارم. ما بارها و بارها از همان یکی استفاده کرده ایم.

می توانید همین کار را با برش دادن رومیزی پلاستیکی خود به شکل بنر یا مثلث انجام دهید و آنها را به یک طناب متصل کنید. اکنون به عنوان بنر داخلی و خارجی برای مهمانی بعدی شما زندگی دومی دارد و می توان آن را بارها و بارها مورد استفاده مجدد قرار داد.

این را می توان برای پروژه های صنایع دستی نامرتب یا برای نشستن در باران تابستانی در انتظار طوفان باران در پارکینگ مورد علاقه شما استفاده کرد. پیدا کردن وسط و بریدن سوراخ برای سرتان آسان است.

سپس شما موادی دارید که می‌توانید برای تعدادی از پروژه‌ها مانند زیر لیوانی قلاب‌بافی، تخت‌خواب یا کیسه‌های قابل استفاده مجدد استفاده کنید.

برای ساخت دامن هولا سفره یکبار مصرف ارتقا یافته، ابتدا دور کمر فردی که لباس را می پوشد اندازه بگیرید. به مقدار مناسب برش دهید.

سپس نوارها را تا کمر برش دهید. من کمر بند را با یک سنجاق محکم کردم زیرا از این دامن مجددا استفاده خواهیم کرد اما می توانید از چسب نواری زیبا نیز استفاده کنید. یک یا دو گل اضافه کنید و یک دامن هولا سریع و شایان ستایش خواهید داشت.