انجیر خشک تبریز بهترین راه برای چاق شدن جنین در شکم مادر است

انجیر خشک تبریز دارای فیبر است که به تنظیم ترشح گلوکز و انسولین در بدن کمک می کند و همچنین غلظت بالای قندهای طبیعی باید مورد توجه بیماران دیابتی قرار گیرد.

فیبر غذایی با محافظت از قلب در برابر تجمع پلاک، کلسترول اضافی را از سیستم قلبی عروقی حذف می کند با افزایش مصرف نمک، سطح سدیم افزایش می یابد.

این باعث عدم تعادل سدیم و پتاسیم و در نتیجه فشار خون بالا می شود. انجیر خشک به بازیابی تعادل کمک می کند و از احتمال ابتلا به فشار خون جلوگیری می کند.

یک انجیر خشک 2 میلی گرم سدیم و 129 میلی گرم پتاسیم دارد یونانیان باستان از انجیر به عنوان داروی مقوی جنسی استفاده می کردند.

میوه ای مقدس به حساب می آمد و با عشق و باروری مرتبط است. دارای محتوای بالای روی، مواد معدنی، منیزیم و منگنز است که سلامت باروری را تقویت می کند
مصرف زیاد انجیر می تواند منجر به اسهال شود.

انجیر

انجیر به شکل خشک دارای قند بالایی است که می تواند باعث پوسیدگی دندان شود ممکن است باعث واکنش های آلرژیک شود که می تواند خفیف تا شدید باشد.

از مصرف این میوه در هفته های اول جراحی خودداری کنید زیرا ممکن است منجر به خونریزی در دستگاه گوارش در افراد حساس شود.

انجیر خشک حاوی مقادیر زیادی ویتامین C، ویتامین E و کلسیم است.

مواد فعال موجود در انجیر خشک به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند که به ریشه کن کردن رادیکال های آزاد و جلوگیری از استرس اکسیداتیو که منجر به ایجاد لکه های پیری، چین و چروک و سایر لک ها می شود، کمک می کند. خاصیت ارتجاعی پوست را فراهم می کند و ظاهر جوان را برای مدت طولانی تری حفظ می کند.

انجیر خشک دارای مقادیر کافی پتاسیم است که به کاهش فشار خون کمک می کند. پتاسیم به عنوان یک گشادکننده عروق عمل می کند که به کاهش فشار روی رگ های خونی و شریان ها کمک می کند.