با خوردن انجیر نخی می توانید تا یک هفته سیر بمانید

انجیر نخی تازه کالری کمی دارد و یک میان وعده خوشمزه است. در سالادها و دسرها هم طعم لذیذی دارند. علاوه بر این، می توانید از انجیر تازه برای تهیه مربا یا کنسرو انجیر نیز استفاده کنید.

انجیر خشک سرشار از قند و کالری است. از این رو، باید از آنها در حد اعتدال استفاده کنید. با این حال، ممکن است از انجیر تازه برای رفع یبوست موثرتر باشند.

برگ های انجیر مغذی هستند و ممکن است به طرق مختلف از آن استفاده کنید. با این حال، یافتن آنها به جز خواربار فروشی های تخصصی دشوار است. مانند برگ انگور، مردم اغلب از برگ انجیر به عنوان بسته بندی غذا با برنج، گوشت خوک یا مواد دیگر استفاده می کنند.

مردم از برگ خشک انجیر برای تهیه چای برگ انجیر استفاده می کنند. می توانید نسخه خود را از چای برگ انجیر درست کنید یا آن را به صورت آنلاین یا از فروشگاه های تخصصی تهیه کنید.

اگرچه قند طبیعی موجود در انجیر تازه کالری بالایی دارد، اما چند عدد انجیر می تواند به عنوان یک میان وعده کم کالری عمل کند. از طرفی انجیر خشک قند و کالری بالایی دارد. به این دلیل که قند موجود در میوه ها هنگام خشک شدن غلیظ می شود.

از آنجایی که انجیر خشک کم آب است، نسبت به انجیر تازه دارای محتوای آب کمتر و مواد مغذی غلیظ تری است. با این حال، بسته به روش خشک کردن، ممکن است بسته به روش خشک کردن، مقداری تلفات غذایی داشته باشند.

میوه های تازه انجیر دارای مواد مغذی و کم کالری هستند و آنها را به یک مکمل عالی برای یک رژیم غذایی مغذی تبدیل می کند.

انجیر سرشار از فیبر و کالری کم است، بنابراین زمانی که در سفر کاهش وزن خود هستید، آن را به یک میان وعده ایده آل تبدیل می کند.

وقتی در یک رژیم غذایی متعادل گنجانده شود، غذاهای پرفیبر مانند انجیر می تواند به شما کمک کند بین وعده های غذایی احساس سیری کنید و پرخوری را کاهش دهید.

در نتیجه، آنها ممکن است به تقویت روند کاهش وزن کمک کنند. مطالعات متعدد این ادعا را تایید می کند که فیبرهای غذایی به کاهش وزن کمک می کنند.