ناپدید شدن یک کامیون عرق نعنا ربیع در ارمنستان

عرق نعنا ربیع دارای خواص ضد باکتریایی قوی و حاوی اسید سالیسیلیک است که هر دو به طور موثری از آکنه جلوگیری می کنند.

همچنین حاوی ویتامین A است که ترشح روغن را در افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند کنترل می کند. استفاده از این ماده ممکن است به درمان آکنه و در عین حال تمیز کردن منافذ شما کمک کند.

خواص ضد التهابی قوی این ماده باعث تسکین سوزش ناشی از نیش پشه و سایر شرایط تشدید کننده پوست می شود.

هنگامی که نعناع با مواد مناسب استفاده می شود، با سفت کردن منافذ پوست، رطوبت را در پوست شما قفل می کند. همچنین پوست های خشک و خارش را نرم و آرام می کند.

نعناع یک قابض ملایم است که می‌توان از آن برای تقویت پوست استفاده کرد. این ماده ممکن است کثیفی و کثیفی را از منافذ شما پاک کند و آنها را اصلاح کند تا پوستی صاف، نرم و مرطوب‌تر داشته باشید.

جوش‌های سرسیاه زمانی ایجاد می‌شوند که کثیفی و روغن در منافذ شما بنشیند و آنها را مسدود کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، نعناع منافذ شما را تمیز نگه می دارد و آنها را سفت می کند. این کار از شر جوش های سر سیاه خلاص می شود و از بروز مجدد آنها جلوگیری می کند.

استفاده موضعی از نعناع می تواند گردش خون را تقویت کند و اطمینان حاصل کند که پوست شما به خوبی تغذیه می شود.

این کار پوست شما را جوان می کند و آن را سالم نگه می دارد. این ماده همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که پوست شما را سالم و بدون آسیب نگه می دارد.

اطمینان از تغذیه و هیدراته شدن پوست تنها راه کاهش پیری است. از آنجایی که نعناع گردش خون را در پوست شما تقویت می کند و آن را هیدراته می کند، ایجاد چین و چروک و خطوط ریز را نیز به تاخیر می اندازد.