چرم فاخر تهران که در بازار به سرنوشت خطرناکی دچار شد

یک چرم فاخر تهران سخت با کیفیت بسیار خوب و ظاهری متمایز، با کیفیت پوشیدن عالی، که از پوست گونه های مختلف فوک تولید می شود. ممکن است با الگوی دانه‌ای ظریف و سطح براق خود، یا با دانه‌ای درشت که از ترکیبی از نقش برجسته و تخته است.

در حالی که معمولاً مشکی است در رنگ‌هایی نیز تولید می‌شود. اگرچه استفاده از آن به عنوان ماده پوششی برای کتاب ها به صدها سال قبل برمی گردد، اما امروزه به دلیل کاهش تعداد مهرها و چرب بودن بیش از حد پوست، استفاده کمی از آن می شود.

چرمی است که از پوست شیر دریایی یا فوک یا شیر دریایی به دست می‌آید و شکافته می‌شود و گهگاه برای پوشش کتاب استفاده می‌شود. پس از دباغی و شکافتن، تمایز بین چرم ساخته شده از پوست مهر و چرم دریایی دشوار است و نام ها اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند.

اصطلاحی است که برای نشان دادن پوست گاو، گوسفند یا بز و همچنین شکاف های پوست های مختلف که به تقلید از چرم دریایی نقش بسته به کار می رود. در چنین مواردی، توصیف مناسب “چرم گاو دانه ی دریایی” و غیره است.

تعیین تفاوت بین چرم واقعی ایالات متحده و کالاهای وارداتی از کشور دیگر سال به سال دشوارتر می شود. این حتی برای کسانی که کالا را می فروشند نیز صادق است، پس تصور کنید چگونه می توان مصرف کننده را فریب داد.

فقط به این دلیل که می گوید USA made به این معنی نیست که در ایالات متحده ساخته شده است. بسیاری از ما نمی دانیم که بسیاری از محصولات، نه فقط کالاهای چرمی، به شکلی ساخته می شوند که خارج از ساحل نامیده می شود و سپس در ساحل به پایان می رسد تا به طور قانونی یک برچسب ساخت ایالات متحده بر روی محصول نهایی گذاشته شود.

این روش تقریباً غیرممکن می‌کند که قبل از خرید محصول شما از کجاست و یا از چند دست چسبانده شده است من این روند را دوست ندارم اما آنها آن را پیشرفت می نامند. شما همچنین این را در صنعت خودرو و دیگران دارید.

گاهی اوقات چرم در یک کشور خارجی دباغی شده و فرآوری می شود و به ایالات متحده ارسال می شود، جایی که زیپ، گیره ها و آسترها بعداً روی لباس چسبانده می شود و برچسب ساخت ایالات متحده بر روی قطعه کاشته می شود و طبق فدرال کاملا قانونی است.