چند کاربرد مهم لباس ژیمناستیک دخترانه دامن دار که باید بدانید

فرصتی سرگرم کننده برای کودکان است تا ورزش شگفت انگیز لباس ژیمناستیک دخترانه دامن دار را با سرعت خود کشف کنند. این یک زمین بازی ژیمناستیک تحت نظارت است که در آن کودکان با تجهیزات پیشرفته ما همراه با مهارت های مربوط به یک محیط امن، تحت نظارت و بدون ساختار آشنا می شوند.

همچنین زمانی است که دانش‌آموزان می‌توانند بر روی مهارت‌هایی که امیدوارند به دست آورند، کار کنند، و برای همه، زمانی است که مقداری انرژی اضافی را بسوزانند!

در آکادمی مین دو قسمت از سالن بدنسازی وجود دارد. سالن بدنسازی اصلی برای پسران و دختران به طور کامل مجهز شده است و همه دستگاه ها برای مسابقات ژیمناستیک ایالات متحده آمریکا و همچنین ترامپولین ها و یک منطقه بزرگ فوم فوم داخل زمین است.

ورزشگاه جنگلی شامل دو سطح است که شامل سرسره، فوم چاله و ترامپولین است و به طور خاص برای سنین 1 تا 6 سال با تجهیزاتی به اندازه آنها طراحی شده است!

والدین می توانند به همراه فرزند خود در باشگاه بگردند، اما مجاز به استفاده از هیچ یک از تجهیزات در هر زمانی نیستند. برای والدین و خواهر و برادرهایی که شرکت نمی کنند هیچ هزینه یا ثبت نامی لازم نیست.

ورزشگاه باز توسط کارکنان دارای گواهی ایمنی و آموزش دیده در همه زمان ها نظارت می شود. هر جلسه یک ساعته با 15 دقیقه گرم کردن شروع می شود و در آن زمان قوانین کششی و ایمنی بررسی می شود.

سپس مربیان بر تمام قسمت های سالن نظارت خواهند داشت و کودکان می توانند به تنهایی بازی و تمرین کنند. مربیان MAG برای کمک به ژیمناست‌ها، پاسخ دادن به سؤالات و کمک به نشان دادن نحوه استفاده ایمن از تجهیزات ما وجود دارند

شرکت‌کنندگان باید لباس‌های شلواری یا تنگ بدون دکمه، زیپ یا چند لایه لباس بپوشند که ممکن است حرکت آنها را محدود کند. ما به دانش آموزان توصیه می کنیم موهای بلند را به عقب بکشند و از پوشیدن هر نوع جواهرات خودداری کنند.

همچنین توصیه می‌شود که کودکان از پوشیدن جوراب یا شلوار ساق‌دار در داخل محوطه ورزشگاه خودداری کنند، زیرا پاهای برهنه چسبندگی پایدارتری ایجاد می‌کند. به غیر از آب، هیچ نوشیدنی یا غذا در داخل محوطه ورزشگاه مجاز نیست.

همه شرکت کنندگان در ورزشگاه آزاد ملزم به ثبت نام اولیه و پرداخت کامل حداقل یک ساعت قبل از شروع جلسه بدنسازی آزاد هستند که می خواهند در آن شرکت کنند.